Ryan Leslie at Berns


Igår hade Ryan Leslie konsert på Berns, Det va en härlig stämning, Jag stog tillräckligt nära scenen när han såg mig han ville ha min autograf :S relax.. Juuuuuust kidding!!! Haha.. Men det fanns en sak jag absolut bara störde mig på.. Det va någon brud som fyllde år som han tog upp på scenen.. För att gratta och ge en present (En klocka) den va jävligt fräsh måste jag erkänna, Men jag störde mig inte på att han gav henne klockan, Jag störde mig på henne att hon inte visade någon respekt, Hon trodde typ hon va kändis och börja posera där uppe på scenen.. Hon lyssnade inte ens på vad han sa, Han fick fråga henne 3 gånger vad hon hette innan hon svara, Varför leker hon? :S Vem är hon och vem är han lixom? Sen sjöng han Happy birthday till henne hahaha... Men iaf jag måste ge kredit till Ryan Leslie för ett skön framträdande...




Dagens Tips: Respektera andra som du själv vill bli respekterad.

/ Michael

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0